Bu Blogda Ara

30 Haziran 2010 Çarşamba




KURU DOMATESLİ MAKARNA

Eğer eve uzun bir aradan sonra yeni gelmişseniz,evde yemek yapacak bir şeyler yoksa,yorgunsanız-dışarı çıkmaya üşeniyorsanız o zaman MAKARNA YAPIN :) hem de ekmek almak için bile evden çıkmanız gerekmez.
Önce makarnaları azıcık yağda kavuruyoruz,renkleri biraz kahverengi oluyor. Sonra içine kaynayan suyumuzu ve bulyonumuzu atıp haşlanmaya bırakıyoruz-bu arada suyun içine Beypazarı'ndan aldığım kuru domatesleri(dilimleyip de),pilav çeşnisini(içinde soğan- sarımsak- biber- domates kuruları var),kurutulmuş sarımsak dilimlerini de attım tabii biraz da tuz.Haşlanınca hepsini süzgeçten geçirdim ve tabağa aldım.Üzerine dövülmüş ceviz-kuru nane-karabiber de serptim,tabi evde yeşillik de yok ama kuru soğanın biri fiskermiş onu da bir güzel üzerine doğradım hem renk verdi,hem de tat sonra da bir güzel yedim, size de afiyet olsun. :)

NOT:Bir daha Beypazarına gidersen daha çok çeşni-domates ve sarımsak kurusu al,çünkü her şeye yakışıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder