Bu Blogda Ara

30 Ekim 2010 Cumartesi



EKŞİ-TATLI PASTA

Kafamı dağıtmaya çok ihtiyacım var ama yeni bir şeyler yapamadığımdan ben de arşivi dökmeye karar verdim.Yazdan kalma tam bir yazlık pasta buldum-yazın son demlerinde iyi gider-tavsiye ederim.

Alt taban için ; 1 kilo süt, 1 paket vanilya, 3 fincan un, 2 fincan şeker. Muhallebi kıvamında pişirip, yuvarlak borcama döktüm. Üstü için ise 1 şişe limonata, 2 fincan nişasta ( dolu tepeleme ), 1 fincan şeker, yarım limon suyu ve rendesi. Hepsini karıştırıp muhallebi gibi bir şey yaptım.Alttaki karışımın üstüne döktüm.(Alt taban donmuş olmalı ki üstündekini tutsun.) Üstünü nane yaprakları ile süsleyebilirsiniz-limonata ile çok uyumlu oluyor.Afiyet olsun.

Not:Muhallebinizin üstünü arzuya göre limonata yerine vişne suyu,çilek püresi ya da şeftali püresi ile de hazırlayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder