Bu Blogda Ara

22 Temmuz 2010 Perşembe



FIRINDA KABAKLI TAVUK

Bir yılınızı verip çalıştığınız sınav sürecindesiniz,2 gün süren bir sınav-KPSS. İlk gün sınavdan çıktınız, eve gidip biraz dinlendiniz-uyudunuz ve tabii ki acıktınız. Yemek konusunda biraz değişik olduğunuzdan üşenmediniz evdeki malzemelerden yemek yarattınız.( Daha önce yapmamış olduğum bir yemek olduğundan yaratmış oldum. )
Büyük bir fırın kabının içine tavuklarımızı küp küp doğruyoruz,2-3 orta boy soğanı iri iri dilimliyoruz,3 kabağı yuvarlak yuvarlak kesiyoruz,3 domatesi de küçük küçük doğruyoruz,sarımsak tanelerini de tüm tüm atıyoruz. Bu karışıma Beypazarı’ndan aldığım çeşniden, Edirne’den aldığım karışık baharattan,biraz köriden,biraz da tuz ekledim ve elimle karıştırdım. Üzerine de en son sıcak suda eritilmiş salçayı döküp fırına verdim, 1.5 saat kadar pişti. En son da kuru nane serptim. Afiyet olsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder